Den jako z obrázku

Sunday 5 March 2017

Miluji rána. Ani nevím, co tuto mojí lásku k nim utvořilo, snad ten pocit, že ráno mám před sebou krásné chvíle nebo fakt, že můžu začít úplně od začátku…Ne, už vím, na ránech je stejně nejlepší to pohlazení slunečních paprsků a cvrlikání ptáčků. Faktem pro mě je, že ani ten nejpříjemnější večer krásná rána nahradit nemůže. Všechna rána jsou kouzelná, některá více (ta sobotní, pohodová), jiná méně (rána všedního dne), ale všechna jsou.



Věděla jsem, že dnešní ráno, (teda spíše dopoledne) bude opravdu idylické. Ráno jsem vyskočila z postele (a to doslova) rychlostí blesku a vyrazila do centra. Už na cestě vlakem jsem se usmívala od ucha k uchu, protože přece v tomhle sluníčkovém počasí stojí za to se usmívat!

S holkami jsme měly mít sraz v COFFEE ROOMU, ten byl ale beznadějně narvaný a né příliš vhodný na dlouhé popovídání, po kterém my jsme prahly nejvíce. V zápětí jsme ale objevily kouzelné Cafe Jen, jehož návštěva byla mojí premiérou. Jsem tak ráda, že jsem tohle dřevem obložené místečko objevila. Na snídani jsme sice čekaly poměrně dlouho, ale to mně vůbec nevadilo, právě naopak! Miluju to pozorování kavárenského ruchu, jemné nasávání vůně kávy a poslouchání kavárenských mlýnků. Když naše snídaně Sladký Jen dorazila, rozpaky se rozplynuly už úplně! Slečna mi donesla obrovskou mísu plnou smetanově bílého jogurtu s čerstvým ovocem a medem provoněnou granolou. Zároveň jsem ale dostala domácí chléb s pažitkovou pomazánkou a růžovými ředkvičkami, ten můj žaludek už do sebe ale nedostal. Snídani jsem si opravdu užila, Jen je skvělé místo na takové to kamarádské ,,poklábosení”. Jo, a abych nezapomněla, třešničkou na dortu byla moje tak moc oblíbená CASCARA.

Po dlouhé snídani jsem se s holkama rozloučila a vydala se na tradiční farmářské náplavkové trhy. Lidí bylo spousta, ale ani to mi úsměv nezkazilo. O to se postarali až tulipány, které už nebyli... Nicméně jsem si alespoň koupila kočičky, abych nám to jaro domů řádně přivolala.

Sobotní ráno, teda spíše dopoledne, bylo opravdu krásné, ale důležité je si z každého rána udělat to nejskvělejší a užívat si každý moment naplno.

A co máte na ránech nějraději vy?
Tina







12 comments:

  1. Coffee Room mám moc rád a tyhle lazy rána ještě o něco víc! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já na něj nikdy nemám štěstí, vždy je tam plno :( Lazy rána jsou skvělá, nakopnou mě být aktivní po zbytek dne :)

      Delete
  2. Ach, jak mne chybi Praha! :)

    CITC

    ReplyDelete
    Replies
    1. Praha je opravdu krásné místo, ve kterém je vždy co dělat! :)

      Delete
  3. Ja taktiež milujem rána a samozrejme hlavne tie slnečné :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není nad to když tě ráno probouzí hřejivé paprsky, že? :)

      Delete
  4. Já jsem v Coffee Room ještě nebyla a mám ji na to-visit listu už dlouho, ale tak nějak vždycky skončíme někde jinde... chápu to nadšení pro krásné ráno, teď po zimě jsou tyhle krásný dny jako balzám na duši a já se vždycky snažím vyběhnout ven, pokud nejsem v práci a v duchu nebrečím, že musím být zavřená venku.
    www.linheart.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee, tímhle komentářem mi vážně mluvíš z duše! Po zimě je to sluníčko prostě potřeba, horší to je samozřejmě pozorovat ze školní lavice(práce), ale o to víc si pak člověk váží těch okamžiků pohodových :) Moc děkuju za krásný komentář a měj se krásně:)

      Delete
  5. Taková rána mám úplně nejraději! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou ideální, tohle bylo završeno ještě krásným jarním během! Měj se hezky:)

      Tina

      Delete
  6. Mě se s Prahou bude loučit v květnu hrozně špatně, naštěstí se (pravděpodobně) vrátím. A lazy rána? Brunche v posteli, povídání si a lenošení.. to nejde nemilovat <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chápu...na druhou stranu všude je možné si to udělat hezký :)! Měj se krásně!

      Tina

      Delete