Vision board aneb ultimate moodbooster

Tuesday 5 September 2017

A je to tady zase... Škola... Konec prázdnin, konec bezstarostného období, konec léta... Deprese. ..Stres...

Jestli takhle právě teď přemýšlíte, postupujte v následujících třech krocích.
1. Dejte si (pomyslnou) facku
2. Nadechněte se a opakujte mantru:"Zvládnu to, zvládnu všechno, stačí jen chtít!"
3. Pokračujte ve čtení tohoto článku



Před pár dny jsem si uvědomila, jak rychle to zase uteklo. Rychlostí blesku jsem prožila další krásné léto plné úsměvů, slz, radosti, štěstí, smutku, zkrátka a jednoduše řečeno všech možných i nemožných pocitů, které byly schopny vměstnat se do dvou měsíců.

Často si během prázdnin připadám jako horník. Těžím, těžím a zase těžím, za účelem vytěžit z volných dvou měsíců nejvíc pokladů. Pokladů v podobě nezapomenutelných zážitků, nových setkání, poznání a překonání sebe sama. Stejně jako horník, který kope a zapomíná na čas, i já dočista zapomněla na pomíjivost letních prázdnin, když jsem s hrůzou zahlédla v kalendáři datum 30.8.2017.

Už jen pět dnů a zase to začne. Kolotoč, který se nezastaví a těžko se z něj vyskakuje. Při uvědomění si této skutečnosti se mě zmocnila panika...

Profackovala jsem se (doopravdy), zasedla ke stolu (místo, kde tvořím a vzniká většina na mých dobrých i těch dost špatných nápadů) a začala si pohrávat s myšlenkou vytvoření určité motivace, která by byla mým hnacím motorem v dalším školním roce.

Započal můj již tradiční brainstorming veškerých šíleností, nápadů a postřehů. Myšlenka se pomalu drala na povrch.

Co mě nejvíc motivuje? ...když před sebou vidím cíl, inspiraci, náboj.

A tak se nápad zrodil. Vision Boards. Kdo neví, o čem právě píši, jedná se o motivační tabule sestávající se z oku lichotících obrázků, vzpomínkových fotek, motivačních citátů, životních manter. 

Teď ale přistupme k samotné realizaci projektu. Nápad - mám, představu, jak chci, aby moje Vision Board vypadala - mám, vybrané fotky z Pinterestu - mám, způsob, jakým je budu ve svém pokoji prezentovat - nemám...

Nástěnka mě má inspirovat, má být krásná a čistá, nápad nechci zahodit tím, že fotky vytisknu v naší tiskárně, kde chybí toner. Procházím internet a snažím se na něco přijít. Narážím na skvělou stránku Vyvolej.to, která, jak už sám název napovídá, vyvolává fotky v polaroid stylu ve vysoké kvalitě a za skvělou cenu (od 9 Kč za kus)! Perfektní.

Píši vedení Vyvolej.to a představuji jim svůj projekt na Mood Boards. Nápad se líbí a spolupráce je s nadšením přijata. Tvoření může začít. Mám před sebou 25 krásných fotek, které jsem pracně vyhledávala hodiny na Pinterestu (musí to přece ladit), motivační citáty, které mě inspirují a prázdnou zeď. Nápad i realizace jsou hotové. Mise dokončena.

Vždy, když se na svojí Vision board zadívám, vykouzlí mi letmý úsměv a připomene krásy života. Takže, pokud potřebujete dát sami sobě pořádnou dávku motivace na další školní rok, postupujte v následujících krocích.

1. Vyberte si fotky, obrázky, cítaty, hesla, zkrátka cokoliv, co Vás inspiruje.
2. Šup na stránku Vyvolej.to, kde dají vašim kouskům život a energii.
3. Vyberte si místo, kde nejčastěji tvoříte, studujete, pracujete (trávíte nejvíce času).
4. Teď už jen stačí vše naaranžovat.
5. Motivaci už nemusíte těžit, protože ji máte přímo před sebou, nálada se zlepší a elán radikálně zvýší!





A co Vás motivuje nejvíce? Pokud Mood Board vytvoříte, určitě mi nezapomeňte napsat nebo postnout fotku na instagram!
Mějte se krásně,
Tina
(ve spolupráci s Vyvolej.to)

4 comments:

  1. Super nápad! A krásny blog!

    https://laureysworldkitchen.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. naozaj super motivačný článok, milujem také čítať :) o pár dní odchádzam na výšku a plánujem si na korkovú nástenku spraviť inšpiratívnu výstavku ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabi, děkuju moc za krásných komentář a přeju hezký zbytek dne!
      Měj se krásně,
      Tina!

      Delete