Na samotě u lesa

Monday 4 January 2016


Paradise, to je název místa, ve kterém jsme měli přespávat. Paradise je malá oblast poblíž horského městečka Glenorchy. Pod slovem Paradise si toho lze představit spoustu: azurové moře, pískové pláže, západ slunce, v podstatě každý si pod tím představí něco jiného. V našem případě se ale nejednalo o nic zmíněného, jednalo se o horský domeček v anglickém stylu, ohrada s ovcemi, všude pobíhající slepice. Jak se říká Pure beauty.



Když jsme sem přijeli, bylo zataženo, takže kouzlo místa až tolik nevyniklo, ovšem něco mě samotnou mile překvapilo už na začátku. Slepice. Smějete se? Nesmějte se! Já osobně jsem slepice nikdy nekrmila, ani jsem si je nehladila, takže krmit slepice sušenkami cookies pro mě byla opravdová zábava.

Po prozkoumání našeho krásného domu, který byl dokonale a stylově zařízen jsme si šli prohlédnout okolí. A narazili jsme na ovce, které se nechali hladit, byla jsem překvapená, jak je jejich vlna hebká a teplá!

Protože bylo zataženo a nám došlo všechno jídlo, jeli jsme do městečka Glenorchy, které si mě opravdu získalo! Navštívili jsme hipsterskou kavárnu s výborným jídlem a skvělým zeleným čajem. Zde jsme se setkali s Vlaďkou Kennet, jejíž firma (True Travel) nám zajištovala celou cestu, se kterou jsme nadmíru spokojeni, takže určitě doporučujeme!

Setkání bylo velice příjemné a dalším velmi příjemným faktorem byla změna počasí. Které se změnilo z oblohy plné mraků na svítící slunce. Jak jsem již zmínila, došlo nám jídlo, naštěstí se ale město pyšní krásným obchodem se zdravými potravinami...proč něco takového není v Česku?

Vrátili jsme se do Paradise a rozhodli se pro procházku místní krajinou. Rozhodně jsme nelitovali! Zelené louky, pasoucí se ovce, vysoké zasněžené hory, ale zlatý hřeb večera přišel teprve za chvíli. KONĚ! Zbožňuji koně, mám k nim takový speciální vztah, jsou to strašně krásná zvířata a uprostřed takovéto přírody jim to na kráse jen přidává!

Po celém dni jsme byli nadšeni, no kdo by nebyl na takto krásném místě? Večerní pohodou atmosféru ještě umocnil oheň a teplo z krbu.

Zítra nás čeká další přesun, tak uvidíme kam naše cesty povedou!



 (ranní káva u jezera)

No comments:

Post a Comment