Food Tour

Friday 1 January 2016


Miluju jídlo! Hlavně to zdravé, ale když jste na dovolené, tak se to tolik neřeší nebo spíše já to tolik neřeším. Ale o jídl, až za chvíli, protože food tour proběhla až na konci dne, příjemné zakončení dne, to bezesporu. Na začátku dne jsme se přesouvali z bodu A do bodu B - v našem případě z horských masivů do krásného, malebného městečka. Queenstown, slyšeli jste už někdy o něm? Žije tady královna ... nééé, dělám si srandu, nežije! Ale říká se mu královské městečko. Po dvou dnech prozkoumávání města jsme zjistili proč. Město vypadá jako vystřižené z pohledu.


Když jsme vjeli na předměstí města, spadla mi čelist, opravdu. Jedním slovem nádhera. Queenstown je zasazen mezi vysoké hory, ovšem jeho pýchou je spíše nádherné azurově modré jezero. Na první pohled jsem si myslela, že jsme přijeli k moři, vůbec jsem nepoznala, že se jedná o jezero!

Ubytovali jsme se u milé paní, která nás hned pohostila jejími zdravými snacky -kapustovými chipsy, a přestože kapusta není moje NUMBER 1, moc mi to chutnalo a plánuji udělat recept na blog! Ale to zase odbočuji od novozélandské krásy. Jak jsem již zmínila, ubytovali jsme se a záhy na to jsem zjistila, že Ailye (naše hostitelka) je food bloggerka, jaká náhoda, že? Bylo nám doporučeno mnoho míst na jídlo tady v Queenstownu a musím říct, že později jsme byli naprosto nadšeni!

Ailye nám vlastně naplánovala takovou Food tour po městě, abychom toho viděli co nejvíc, ale zároveň i ochutnali místní speciality. Přesně to jsem udělali. Vyšli jsme a pokračovali do města. Město je plné kopců, což o to, když jdete dolů, tak je to v pohodě, ale nahoru to stojí dost síly! Kopce nás ale nezastavily a my pokračovali do města a především jeho přístavu, protože do toho jsme těšili asi nejvíc.

Dopoledne byla obloha zaplavena mlhou, ale teď, tady, v přístavu jsme si nemohli přát hezčí počasí. Slunce zářilo, ale příjemně, nevnucovalo se, nezahalovalo nás, jen nás hladilo. Prohlídka přístavu byla krásná, ale nás čekala dlouhá food tour, takže jsme se museli rozpohybovat. Bylo nám doporučeno zarezervovat si místo v místní Thajské restauraci, takže to jsme udělali jako první.

Rezervaci jsme měli, ale až na pozdější dobu, takže jsme mezi tím splnili další z tipů. Tím tipem byla Public Pub. Aliye říkala, že je to moc dobré, že to máme vyzkoušet, ale že to bude takhle dobré, to jsem nečekala! Objednali jsme si prasečí pupek...ehh, to zní asi nechutně, že? Jestli Vám to zní nechutně, podívejte se na první fotku a hned změníte názor. Maso bylo napíchané na špejle, marinované v medu s opečenou krustou. No to bylo něco! Přestože jsme snědla jenom jednu kostičku, protože víc už jsme nemohla, užila jsem si to sousto na 100%. Maso se krásně rozplývalo v ústech a zanechávalo po sobě takovou příjemnou chuť. Ovšem tato rozkoš nebyla jediné, co jsme objevili v této restauraci. Měli jste někdy Ginger Beer? Jestli ne,  tak to musíte zkusit, je to mnohem lepší pro Váš organismus než třeba coca cola nebo sprite, ale zároveň je to i mnohem chutnější.

Chuťové pohárky se rozhýbali, ale my ještě nebyli ani uprostřed naší výpravy. Další metou byla thajská restaurace. Vešli jsme do restaurace, kde udělala mamka rezervaci, ale záhy jsme zjistili, že se nacházíme v čínské restauraci a že ta, kam máme namířeno, je naproti...no to bylo celkem vtipné:)) Takže druhý pokus už byl správný. Sedli jsme a čekali na jídlo, které jsme si objednali. Ptáte se co to bylo? Kachní curri, crab v kokosovém mléku a poté hovězí maso, k tomu jsme dostali rýži, samozřejmě. Jídlo bylo zase vynikající!

No a teď už zbýval jen dezert. Byla nám doporučena zmrzlinárna v přístavu, takže právě tam jsme zavítali. Já jsme měla příchuť Passion fruit a zase na jedničku!

Večer, když jsme šli do těch kopců, cestu nám zpříjemňoval nádherný západ slunce nad jezerem. Dobrou noc, Queenstowne.

A jestli Vás zajímají moje novoroční předsevzetí a jak probíhal můj Nový rok, těšte se na večerní článek!

 (fotky z cesty do Queenstown)
  (fotky z cesty do Queenstown)
 (Jak z pohlednice, no nemyslíte?)

 (západ slunce v Queenstown)

No comments:

Post a Comment