Utíkáme do hor

Thursday 20 July 2017

Někdy je to prostě potřeba. Sebrat se a jet. Dojet na místo, kde Vám je nejlíp a kde se cítíte sami sebou. Znovu v sobě probudit kreativitu, kterou denno denně zakopáváte všedními povinnostmi a uspěchaností dnešního světa.

Konečně ve mě zase vzplanula ona dlouho uhašovaná jiskra. Jiskra tvořivosti a inspirace. A co mi k tomu stačilo? ...prostě odjet, odjet od všeho, co mě ve městě stahuje a nedovoluje mi tvořit, od všeho, co mi do hlavy jemným kladívkem vtlouká, že to nemá cenu nebo že mě to po chvíli stejně omrzí. Stop. Stop těmhle myšlenkám, co mě táhnou pryč od věcí, které mě naplňují a dovolují mi se vyjádřit - jako je psaní, psaní na blog, dělení se o okamžiky krásna. Jednou jsme nahoře a jednou dole. Celý život je vlastně jako houpačka, buď se zhoupnete a dosáhnete toho, co vás dělá šťastnými, vašeho cíle, anebo zůstanete jen sedět a čekat na nával všeho negativna (docela drasticky řečeno...)




Dlouho jsem se nehoupala, byla jsem dole, bez inspirace, bez nápadu, bez plamínku štěstí. Na začátku léta, po uzavření školního roku a celoročního stresu, se ale začalo blýskat na lepší časy.

Džbánek štěstí a spokojenosti se začal naplňovat ve Francii, kde jsme si užívali rána provoněná croissanty a křupavými bagetami, zvuků moře, toho krásného jazyka a hlavně klid, tak moc vytoužený prázdninový klid!

K tvoření mi ale stále něco scházelo, co? To nevím...Co ale vím jistě je, že jsem to znovu objevila, v Jizerských horách a zdejších krásných lesích. Prozkoumávání lesů a horské krajiny je takový můj útěk. Způsob, jakým si ,,čistím hlavu" a zanechávám místo jen pro myšlenky, které shledávám důležité a podstatné. Ty zvuky, vůně, barvy v horách, všechno tohle mě uzemňuje a dává mému životu zbrusu nový náboj k dělání věcí, co mě baví a naplňují! Jako psaní na blog, focení, sport, práce, cestování, malování, zkrátka řečeno užívání si každé chvíle života.

Tímto článkem jsem chtěla vyjádřit důležitost objevení toho správného místa, kam můžete kdykoliv utéct a vše vrátit do starých kolejí a třeba díky němu i těm kolejím dát novou barvu nebo je přesměrovat na druhou stranu!

A jaké místo Vám dává ten nový náboj do života?

Mějte se krásně a budu se těšit u dalšího článku...
Tina


















4 comments:

  1. krásny inšpiratívny článok a ešte krajšie fotky ;) máš nádherný blog! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, jsi moc hodná! :)
      Měj se krásně,
      Tina

      Delete